utorak, 28. studenoga 2017.

Uz početak božićnog posta


 Danas počinjemo božićni post. Donosimo zato kratku, ali snažnu poruku o smislu posta, od sv. Gabrijela Gruzijskohg, o čijem herojskom djelovanju smo već pisali u članku Sv. Gabrijel Gruzijski - Ilija našeg doba

"Pitao sam starca Gabrijela kako da postim, nisam slutio tada što će mi reći. Kada sam ga, dakle, to pitao, on me pogledao, šutio je neko vrijeme, a onda me poveo u stranu, da nitko ne čuje, i ispričao mi cijeli moj život, sve moje grijehe koja sam učinio od djetinjstva, kao da je bio pored mene. Bio sam jako potresen. Zaprepašten. Počeo sam plakati. Zatim, kada sam se pribrao, opet smo sjeli, starac je bio jako blag i tješio me. Onda je donio neku hranu i rekao: Uzmi, posluži se malo!.. Rekao sam, još uznemiren: "Oče, ne mogu sad ništa jesti." On je tada odložio pladanj i rekao: "Eto dijete moje, to je post! Kad vidiš svoje grijehe, pa od bola ne možeš jesti."

Starac Gabrijel Gruzijski

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim cijenjene anonimne komentatore da komentare svakako potpišu sa svojim nick name da se može snaći u njima