Svjedočanstvo bivšeg budista, titlovano na hrvatskom jeziku, o čovjeku koji se iz budizma vratio pravoslavlju. Ima zanimljiva razmišljanja o religioznosti. Preuzeto s youtube kanala Mitropolije zagrebačko - ljubljanske.
U vrijeme svetog i velikog Vaseljenskog efeskog sabora...narod se u iščekivanju saborskih odluka,međusobno tukao motkama ispred dvorane...to nije nešto pohvalno,ali govori o tome da je sabor stvar cijele Crkve a ne samo ijerarhije...Kiparski episkopi komentiraju,Elinski komentiraju,ruski komentiraju,kod nas vazda nekakva nezdrava tajnovitost koja posljedično radja sumnjičavost...narod nisu ovce,narod je Laos= sveti puk,Crkva Božja...nije ovo doro...
Antiohijska Crkva na svom saboru sluzbeno odbacila Kritsko sabranje kao Sveti i Veliki sabor,prihvaća ga kao preliminarni skup za budući Sveti i Veliki sabor,...izvor" Svetosavlje"
Kritski sabor se naveliko kritizira od strane “boraca iznutra“. Oni hvale one „crkve“ koje nisu došle na sabor zbog proekumenističkog pravilnika, iz dogmatskih razloga i sl. Međutim, sve je to farsa. Svi oni, i „desni“ i „lijevi“ u službi su antihristovskog programa stvaranja jedinstvene svjetske „kršćanske crkve“ (a kasnije jedinstvene svjetske religije). Pogledajmo npr. samo ovaj moment: Da bi dali legitimitet saboru, kritski „oci“, kao što je bilo na drevnim saborima, potvrđuju odluke i rješenja prethodnih sabora. Tako oni, između ostalog, navode konstantinopoljske sabore od svepravoslavnog značaja između XV. i XIX. stoljeća. Ali namjerno su izostavili samo jedan i to onaj ključni iz 1583. godine na kojem je anatemizirana papska pashalija i kalendar kao i svi oni koji bi ga u buduće primili. Tako su ovi antihristovi sluge riješili problem i sprali sa sebe anatemu pod kojom se nalaze. A to su ne samo apologeti ovog sabora i otvoreni ekumenisti kao: Vartholomeos, Zizioulas, Jeftić & comp. itd, nego i njegovi kritičari kao: J. Vlahos, Serafim „Pirejski“, Metalinos, Zisis, Bogosavljević, V. Dimitrijević … i svi lažni ziloti. Što to npr. glumi Bugarska „crkva“ koja nije došla zbog toga što u raspravu nije uvrštena tema kalendara, kad ona sama slijedi papski kalendar? Ili Gruzijska „crkva“ kad ona iako slijedi svetootački kalendar saslužuje sa svim novokalendarcima i novopashalcima? Što glumi Antiohijska „crkva“ kad je ona u uniji s monofisitima? Kakvi su to protesti tzv. „revnitelja pravoslavnog blagočešća“ iz svih pomjesnih „crkava“ kad svi oni za svog predsjedavajućeg priznaju arhijeretika Vartholomeja preko kojeg su (a i mimo njega, svaka „crkva“ je direktno upletena u ekumenizam) u uniji s papistima, protestantima i drugim hereticima?
Zilot.
Ps: Kanonska Pravoslavna Crkva tj. Istinita Pravoslavna Crkva – malo stado Hristovo – odavno je odvojena od te maskerade.
Borba za veru: Старац Рафаил Берестов о лажним патријарсима и критском лажном сабору
OdgovoriIzbrišiHristos među nama!
OdgovoriIzbrišiMogu li se igdje pročitati službeni zaključci sabora,je li Crkva naša Crkva išta objavila?
Abdul Mesih
Jok, ništa nisam našao. Zasad samo službeni sajt sabora: https://www.holycouncil.org/
IzbrišiU vrijeme svetog i velikog Vaseljenskog efeskog sabora...narod se u iščekivanju saborskih odluka,međusobno tukao motkama ispred dvorane...to nije nešto pohvalno,ali govori o tome da je sabor stvar cijele Crkve a ne samo ijerarhije...Kiparski episkopi komentiraju,Elinski komentiraju,ruski komentiraju,kod nas vazda nekakva nezdrava tajnovitost koja posljedično radja sumnjičavost...narod nisu ovce,narod je Laos= sveti puk,Crkva Božja...nije ovo doro...
OdgovoriIzbrišiAbdul Mesih el Miskin
Antiohijska Crkva na svom saboru sluzbeno odbacila Kritsko sabranje kao Sveti i Veliki sabor,prihvaća ga kao preliminarni skup za budući Sveti i Veliki sabor,...izvor" Svetosavlje"
OdgovoriIzbrišiAbdul Mesih el Miskin
Ukoliko je narod indiferentan onda i jesu ovce (beslovesne).
IzbrišiKritski sabor se naveliko kritizira od strane “boraca iznutra“. Oni hvale one „crkve“ koje nisu došle na sabor zbog proekumenističkog pravilnika, iz dogmatskih razloga i sl. Međutim, sve je to farsa. Svi oni, i „desni“ i „lijevi“ u službi su antihristovskog programa stvaranja jedinstvene svjetske „kršćanske crkve“ (a kasnije jedinstvene svjetske religije). Pogledajmo npr. samo ovaj moment: Da bi dali legitimitet saboru, kritski „oci“, kao što je bilo na drevnim saborima, potvrđuju odluke i rješenja prethodnih sabora. Tako oni, između ostalog, navode konstantinopoljske sabore od svepravoslavnog značaja između XV. i XIX. stoljeća. Ali namjerno su izostavili samo jedan i to onaj ključni iz 1583. godine na kojem je anatemizirana papska pashalija i kalendar kao i svi oni koji bi ga u buduće primili. Tako su ovi antihristovi sluge riješili problem i sprali sa sebe anatemu pod kojom se nalaze. A to su ne samo apologeti ovog sabora i otvoreni ekumenisti kao: Vartholomeos, Zizioulas, Jeftić & comp. itd, nego i njegovi kritičari kao: J. Vlahos, Serafim „Pirejski“, Metalinos, Zisis, Bogosavljević, V. Dimitrijević … i svi lažni ziloti. Što to npr. glumi Bugarska „crkva“ koja nije došla zbog toga što u raspravu nije uvrštena tema kalendara, kad ona sama slijedi papski kalendar? Ili Gruzijska „crkva“ kad ona iako slijedi svetootački kalendar saslužuje sa svim novokalendarcima i novopashalcima? Što glumi Antiohijska „crkva“ kad je ona u uniji s monofisitima? Kakvi su to protesti tzv. „revnitelja pravoslavnog blagočešća“ iz svih pomjesnih „crkava“ kad svi oni za svog predsjedavajućeg priznaju arhijeretika Vartholomeja preko kojeg su (a i mimo njega, svaka „crkva“ je direktno upletena u ekumenizam) u uniji s papistima, protestantima i drugim hereticima?
OdgovoriIzbrišiZilot.
Ps:
Kanonska Pravoslavna Crkva tj. Istinita Pravoslavna Crkva – malo stado Hristovo – odavno je odvojena od te maskerade.
I, što bi ti htio da ja sada uč`nim?
IzbrišiTko ima uši neka čuje.
IzbrišiDa li to Istinita smatrate delom svog zvaničnog imena? Zašto naglašavate to Istinita?
Izbriši